- Miesięcznik „Autonaprawa” w wersji drukowanej ma nakład podstawowy 5 000 egzemplarzy i trafia wyłącznie do Czytelników indywidualnych w prenumeracie oraz w systemie bezpłatnej dystrybucji sterowanej, gdzie adresaci kolejnych wydań wybierani są spośród około 20 000 zweryfikowanych firm usługowych związanych z polską motoryzacją, czyli warsztatów, przy czym algorytm wyszukiwawczy uwzględnia zawartość merytoryczną i reklamową numeru.
- Miesięcznik „Autonaprawa” w wersji elektronicznej rozchodzi się bezpłatnie w trybie comiesięcznych wydań identycznych z drukowanymi pod względem formy i treści (także reklamowych), anonsowanych powiadomieniami wysyłanymi na adresy e-mailowe zainteresowanych odbiorców, zgodnie z obowiązującymi zasadami świadczenia usług drogą elektroniczną.
- W codziennie aktualizowanym serwisie internetowym „e-autonaprawa.pl” publikowane są na bieżąco najświeższe e-informacje o nowościach technicznych, rynkowych i wydarzeniach związanych z branżą motoryzacyjną. Tam też dostępny jest szerszy niż w cyklicznych wydaniach pisma zbiór publikacji usystematyzowanych według głównych kategorii tematycznych, nazwisk autorów i nazw reprezentowanych przez nich firm. Odnajdywanie poszczególnych pozycji ułatwia dodatkowa wyszukiwarka. Ważny dział witryny stanowią systematycznie aktualizowane tabelaryczne przeglądy ofert rynkowych.
- Bezpłatne newslettery zwracają uwagę abonujących je internautów na wybrane nowe publikacje, w tym również reklamowe, zamieszczane w witrynie.
Struktura bazy adresowej
- mechanika pojazdowa – 25%
- usługi specjalistyczne (ogumienie, instalacje gazowe,
- pomoc drogowa, wyposażenie pojazdów, diagnostyka,
- myjnie) – 24%
- naprawy nadwozi (blacharstwo i lakiernictwo) – 19%
- ogólne serwisowanie pojazdów – 17%
- elektrotechnika i elektronika motoryzacyjna – 11%
- inne (prenumeratorzy, szkoły, uczelnie, biblioteki – 4%
|